Pengikut Terbaik

Agar Suami Sayang

Agar Suami Sayang

Sebelum Senyum, Klik Ya

Pages

Sunday, June 19, 2011

Sauna Dan Teknologi


Keheningan di dalam ruangan sauna dipecah oleh bunyi, ‘bip,…bip, ….bip.. ….’.

Seorang Amerika kemudian membuka tapak tangan kirinya, dan membaca tulisan yang tertulis di tapak tangannya itu. Dua rakan yang ada di tempat sauna kagum melihat mesej muncul di tapak tangan orang Amerika tersebut.

“Oh, tapak tangan saya telah ditanamkan mikrochip, sehingga saya dapat menerima SMS tanpa alat, tertulis di telapak tangan saya,” ujar si Amerika.

Sesaat kemudian terdengar dering telepon, orang Jepun mengangkat tangan kanannya, lalu didekatkan ke telinga dan jari kelingking kebibirnya.

“Oh! Maaf, saya jawab telepon dulu. Tangan saya sudah berisi mikrochip, saya dapat menerima dan berbicara melalui dua jari saya tanpa menggunakan HP, ” kata si Jepun.

Melihat semua itu, sahabat dari Malaysia mulai gugup, “apa yang bisa saya tunjukkan untuk mengalahkan dua orang ini?,” fikirnya.

Kerana stress, keinginannya untuk buang air besar tidak tertahan lagi.

Usai buang air, dia kembali ke ruang sauna, tetapi kerana tidak biasa membasuh bontotnya dengan kertas toilet, sehelai kertas toilet masih berjuntai di belahan bontotnya.

Dengan kehairanan dan jijik orang Jepun dan orang Amerika menunjuk ke helaian kertas ’sisa’ tersebut dan berkata, “kertas apa itu yang tergantung di bontot anda?”

“Oh! Maaf, saya baru terima Fax.”

No comments:

Post a Comment