Pengikut Terbaik

Agar Suami Sayang

Agar Suami Sayang

Sebelum Senyum, Klik Ya

Pages

Friday, October 2, 2009

Katil



Sahibul : Doktor, saya ada masalah besar. Setiap kali hendak tidur, saya mesti rasa macam ada orang di bawah katil. Sebaliknya bila saya tidur di bawah katil, saya rasa ada orang di atas. Saya rasa macam nak gila.

Doktor Arbain : Jangan bimbang. Bagi saya masa dua tahun, masalah awak akan selesai. Datang jumpa saya tiga kali seminggu.

Sahibul : Berapa bayarannya untuk sekali pertemuan?

Doktor Arbain : Tak mahal. Hanya RM100 sahaja.

Enam bulan kemudian, Doktor Arbain bertemu Sahibul sedang membeli-belah.

Doktor Arbain : Kenapa tak datang jumpa saya?

Sahibul : Masalah dah selesai. Penjaga kedai seberang jalan tu ubatkan saya.

Doktor Arbain : Ya. Bagaimana?

Sahibul : Dia suruh saya potong kaki katil.

No comments:

Post a Comment