Pengikut Terbaik

Agar Suami Sayang

Agar Suami Sayang

Sebelum Senyum, Klik Ya

Pages

Tuesday, August 16, 2011

Mimpi Indah



Dua kanak-kanak lelaki berusia 6 tahun sedang membuat perbincangan serius.

"Wah, malam tadi aku bermimpi menonton sarkis. Ramai orang, ada badut, ada singa, ada gajah,  macam- macam ada. Memang best. Semalam kamu mimpi apa?, " kata Hassan kepada Payid.

"Aku bermimpi tinggal sendirian di rumah. Papa, mama dan kakak-kakak aku semuanya pergi jalan-jalan.  Tiba-tiba bell rumah berdering, ketika aku buka pintu ternyata yang datang Siti Saleha pakai pakaian sexy sekali. Tidak berapa lama kemudian bell berdering lagi, ketika pintu dibuka Fasha Sandha yang datang. Fasha pakai pakaian lebih sexy lagi, mereka berdua duduk mengapit aku sambil menonton gambar Van Damme. Bestkan?,"  kata Payid pula.

"Wah, kamu tak adil. Ada awek cantik begitu tidak bagitahu dengan aku, kan boleh bahagi sorang satu."

"Aku sudah telefon kamu, tapi kata pembantu rumah kamu, kamu pergi menonton sarkis."
 

No comments:

Post a Comment