Pengikut Terbaik

Agar Suami Sayang

Agar Suami Sayang

Sebelum Senyum, Klik Ya

Pages

Wednesday, October 2, 2013

Memotong Alat Kelamin Kerana Penyakit



Seorang anak orang kaya yang kerjanya berpoya-poya dan bertukar pasangan setiap malam terkena penyakit kelamin. Dengan perasan takut dia telah menemui ramai doktor pakar, paling akhir doktor dengan perasaan serba salah memberitahu bahawa anunya sudah rosak dan terpaksa dipotong.

Mendengar kenyataan doktor ini, anak orang kaya itu kelam kabut. Atas nasihat seorang rakan dia segera mencari seorang tabib Cina. Setelah diperiksa dengan teliti, tabib Cina itu mengatakan, “keadaannya tak seserius itu, tidak payah dipotong.”

Anak orang kaya itu melompat kegirangan. Kemudian tabib tradisional Cina berkata lebih lanjut, “doktor pakar sedikit-sedikit mengatakan harus dipotong. Begini saja, sebotol ubat gosok ini kamu bawa pulang, setiap hari anumu kamu sapu sebanyak 3 kali, tak usah tunggu terlalu lama akhirnya pasti akan tertanggal sendiri.” 


Mutiara Hikmah: Dari Abu Hurairah R.A katanya Rasulullah S.A.W bersabda maksudnya: Apabila seorang suami memanggil isterinya ke tempat tidur, tetapi tidak diendahkan oleh isterinya, lalu malam itu suaminya marah kepadanya maka isteri itu mendapat kutukan malaikat sehingga Subuh.



1 comment: