Pengikut Terbaik

Agar Suami Sayang

Agar Suami Sayang

Sebelum Senyum, Klik Ya

Pages

Friday, April 1, 2011

Anak Ajaib

Andi adalah seorang anak kecil yang masih kecil, lurus dan jujur. Suatu hari dia sedang bermain bersama kawannya.

"Ayah aku selalu bilang aku adalah anak yang istimewa kerana aku dilahirkan pada 09-09-1999 sembilan tahun setelah orang tua aku menikah", Amri memulakan perbualan.

"Aku juga, aku disebut anak bertuah kerana dilahirkan 2 tahun setelah pernikahan orang tua aku tepatnya 08-08-1998", kata Atie pula.

Andi yang tidak mau kalah menambah, "ayah aku cakap aku anak ajaib, bayangkan saja aku lahir tahun 07-07-1998".

Amri memangkah kata-kata Andi, "apa yang ajaib? Kan angkanya tak sama?".

"Memang, tapi orang tua aku menikah tahun 1999, ajaib kan?", kata Andi selamba.

No comments:

Post a Comment