Pengikut Terbaik

Agar Suami Sayang

Agar Suami Sayang

Sebelum Senyum, Klik Ya

Pages

Sunday, April 24, 2011

Tragedi Jatuh Bangunan

Seorang wanita cantik dan seksi terjatuh dari tingkat 80 sebuah bangunan. Sampai saja di tingkat 70, seorang lelaki Inggeris berjaya menyambutnya.

"Terima kasih, anda telah menolong saya", kata wanita seksi itu.

"Sama-sama, tapi anda harus membalas budi saya", kata lelaki Inggeris tadi.

"Bagaimana saya harus membalas budi tuan".

"Tidur dengan aku", kata lelaki Inggeris.

"Tak guna, kau ingat aku pelacur? Tidak", bentak perempuan seksi itu.

"Baiklah kalau begitu", kata lelaki Inggeris itu seraya melepaskan semula wanita itu.

Di tingkat 50, seorang lelaki Perancis berjaya menyambut wanita itu.

"Terima kasih, anda telah menolong saya".

"Sama-sama, tapi anda harus membalas budi saya", lelaki Perancis menghulurkan jerat.

"Bagaimana?".

"Tidur dengan aku".

"Tak guna. Aku tak mahu", kata perempuan seksi itu sambil meludah ke muka lelaki Perancis.

"Kalau begitu, tak guna aku selamatkan kamu", dengus lelaki Perancis itu melepaskan semula wanita itu.

Dari tingkat 50, 40 dan 30, tidak ada sesiapa pun yang dapat menangkap wanita itu. Wanita itu mula ketakutan dan berharap, jika ada orang yang menyelamatkannya, dia tidak lagi kisah jika terpaksa tidur dengan orang tersebut.

Akhirnya di tingkat 20, seorang lelaki Arab berjaya menyambut wanita itu. Belum sempat lelaki Arab itu bersuara, wanita itu terlebih dahulu berkata-kata, "terima kasih, anda telah menolong saya. Sebagai membalas jasa, saya akan tidur dengan anda".

"Astaghfirullah Al-azim", kata lelaki Arab itu.

Kerana terkejut lelaki Arab terlepas pegangan wanita seksi itu.

No comments:

Post a Comment