Pengikut Terbaik

Agar Suami Sayang

Agar Suami Sayang

Sebelum Senyum, Klik Ya

Pages

Sunday, April 24, 2011

Racun

Jake sedang berbaring di tempat tidur kerana uzur, hanya tunggu masa hilang nyawa. Isterinya, Susan berada di sampingnya. Susan memegang tangan yang lemah dan tangisan air mata keluar dari matanya.

Ketika Susan berdoa, Jake memandang isterinya dan bibir yang pucat mulai berkata secara perlahan, "Susan, isteriku," dia berbisik.

"Suamiku, jangan berbicara, berehatlah".

"Susan, saya harus mengakui sesuatu", Jake berkata dengan lemah.

"Tidak ada yang perlu diakui", jawab Susan dengan bersedih.

"Semuanya baik-baik saja, tidurlah", kata isterinya sambil menangis.

"Tidak saya ingin mati dengan damai. Susan, saya telah berlaku curang dengan kakakmu, teman baikmu, dan ibu tirimu".

"Saya tahu," jawabnya. "Kerana itulah saya meracuni kamu".

No comments:

Post a Comment