Pengikut Terbaik

Agar Suami Sayang

Agar Suami Sayang

Sebelum Senyum, Klik Ya

Pages

Friday, March 18, 2011

Arnab

Anjing Tom sedang memakan bangkai seekor arnab. Tom tahu arnab itu merupakan arnab jirannya lalu memarahi anjingnya, "berhenti kamu anjing gila. Apa yang patut saya buat sekarang? Tentu Jerry akan membunuh saya. Bagi saya arnab tu".

Tom mengambil arnab itu dan memandikannya, keringkan bulunya menggunakan pengering rambut dan meletakkan arnab itu di dalam sangkar arnab yang terletak di belakang rumah jirannya.

Tom berharap arnab itu akan kelihatan mati disebabkan perkara biasa.

Selang beberapa hari Tom terdengar khabar yang mengatakan ada sesuatu yang pelik berlaku pada arnab jirannya.

Tom bertanya apa yang terjadi dan jirannya menjawab, "suatu hari arnab saya telah mati dan saya telah tanamkannya. Kemudian seseorang telah mengeluarkan arnab itu dan memandikannya, lalu meletakkan arnab itu semula ke dalam sangkar lamanya. Orang yang melakukan perkara ini sememangnya gila".

No comments:

Post a Comment