Pengikut Terbaik

Agar Suami Sayang

Agar Suami Sayang

Sebelum Senyum, Klik Ya

Pages

Friday, July 1, 2011

Anak Bapak

Empat ahli perniagaan makan malam di sebuah hotel lima bintang. Ketika asyik menikmati makanan, salah seorang lelaki berkata, "kamu semua teruskan makan. Aku minta izin kejap nak ke toilet."

Tiga orang lelaki yang masih di meja, terus menikmati makanan sambil bercerita tentang anak lelaki masing-masing.

Lelaki pertama berpangkat Dato' memulakan cerita, "aku betul-betul bangga dengan anak lelaki aku. Dia sangat pemurah. Buktinya dia belikan sebuah kereta sport warna merah untuk kawan baiknya."

Lelaki kedua berpangkat Tan Sri menyampuk, "anak lelaki aku pun macam anak kau. Dia sanggup berhabis duit untuk belikan sebuah bot mewah untuk kawan baiknya."

Lelaki ketiga berpangkat Datuk Seri pula berkata, "anak lelaki aku pun apa kurangnya. Dia memang baik hati dan pemurah. Baru-baru ini dia belikan kawannya sebuah banglo lengkap dengan kolam renang."

Lelaki yang pergi ke tandas datang dan duduk semula di kerusinya lalu bertanya, "apa yang kamu semua sembangkan tadi?"

Ketiga-tiga lelaki memberitahu yang mereka sedang bercakap tentang kebaikan anak lelaki masing-masing.

Dengan muka sedih lelaki yang baru balik dari tandas tunduk memandang ke bawah dan menggeleng-geleng kepalanya.

Salah seorang lelaki itu bertanya mengapa dia bersedih.

Jawab lelaki itu, "sebenarnya anak lelaki aku gay. Tapi macam mana pun hidupnya sangat baik. Tiga orang bekas boyfriendnya belikan dia kereta sport warna merah, bot mewah dan banglo lengkap dengan kolam renang."

No comments:

Post a Comment