Pengikut Terbaik

Agar Suami Sayang

Agar Suami Sayang

Sebelum Senyum, Klik Ya

Pages

Wednesday, July 13, 2011

Cerita Di Sebuah Bar


Seorang gadis berkulit hitam manis, duduk di sebuah bar.

"Maaf cik, boleh saya belanja awak minum?," pelawa seorang lelaki muda menghampirinya.

"Apa? Ke hotel?," teriak si gadis.

"Bukan, bukan. Jangan salah faham. Saya hanya ingin awak minum dengan saya."

"Awak meminta saya menemani awak ke hotel?," teriak si gadis lebih keras. Merasa ditolak pelawaannya, dengan perasaan malu lelaki muda itu berundur dan duduk di sudut yang agak tersorok.

Semua orang di bar menatap lelaki itu dengan sinis dan mencebik.

Beberapa minit kemudian, si gadis menghampiri si lelaki muda itu.

"Maafkan saya. Saya sedang menyamar. Sebenarnya, saya adalah seorang mahasiswi bidang psikologi yang sedang mempelajari tingkah laku manusia di situasi yang tidak diduganya."

Si lelaki muda menatap perempuan itu dengan pandangan dingin. Kemudian berteriak dengan suara yang agak keras, "berapa? Dengan badan seksi dan manja hanya seratus ringgit sahaja?"

No comments:

Post a Comment