Pengikut Terbaik

Agar Suami Sayang

Agar Suami Sayang

Sebelum Senyum, Klik Ya

Pages

Thursday, May 12, 2011

Anak Banyak

Kadir ada 9 orang anak. Satu hari, kawannya yang bernama Doyok menelefonnya dan berkata, "kau ada terlalu banyak anak. Tak teringin ke nak buat family planning?"

Kadir jawab, "dah buat. Lepas anak kedua, aku start guna kondom. Tapi bini aku still beranak juga lepas tu."

Doyok tanya lagi, "bocor kot kondom kau tu? Aku ingat kau try sterilisation pula."

Kadir jawab lagi, "itu pun dah. Lepas anak keempat, aku buat sterilisation dan bini aku masih beranak jugak."

Doyok pelik, "agaknya operation tu tak berjaya kot? Nampak gayanya satu-satu cara yang tinggal lagi sekarang ialah kau tak boleh duduk dekat dengan bini kau lagi."

Kadir terus jawab, "itu pun aku dah buat. Lepas anak keenam, aku dah tak sentuh bini aku lagi dah. Dan dia masih terus menerus beranakkan 3 orang anak aku lagi lepas tu."

No comments:

Post a Comment