Pengikut Terbaik

Agar Suami Sayang

Agar Suami Sayang

Sebelum Senyum, Klik Ya

Pages

Saturday, May 14, 2011

Tersalah Rendam

Seorang pemuda yang akan berkahwin telah berjumpa dengan bapa saudaranya yang juga seorang pakar dalam masalah tenaga batin untuk mendapatkan sedikit petua.

"Pak Cu, saya akan berkahwin tidak lama lagi tetapi saya masih belum bersedia. Bagilah petua untuk saya menghadapi malam pertama nanti," tanya Zally.

"Malam pertama merupakan malam yang sangat penting bagi lelaki. Kamu seharusnya dapat memberi kepuasan yang tidak dapat dilupakan oleh isteri kamu nanti," terang Pak Cu buka mukadimah.

"Bagaimanakah caranya Pak Cu?"

"Begini, kamu seharusnya membesarkan alat kelamin kamu dan ini akan membuatkan isterimu menjerit pada malam pertamanya."

"Bagaimana caranya Pak Cu?," tanya Zally lagi.

"Kamu mesti merendam alat kelamin kamu dalam air teh setiap malam sehinggalah malam pertama kamu."

Zally balik ke rumah dan melakukan apa yang diajar oleh unclenya pada setiap malam.

Pada malam pertama, unclenya juga berada di rumah . Tiba-tiba kedengaran isteri pemuda itu menjerit kuat. Pak Cu mula terfikir akan kehebatan petua yang diberikannya kepada Zally.

Zally keluar dari biliknya dengan wajah yang sedih. Pak Cu kelihatan hairan lalu bertanya kepada Zally.

"Kenapa cepat sangat?," tanya Pak Cu.

"Saya punya memang panjang Pak Cu, tapi kenapa hanya sebesar pensil saja?"

"Adakah kamu ikut petua yang Pak Cu ajarkan?"

"Sudah Pak Cu. Tiap-tiap malam saya merendam 'anu' saya dalam segelas air teh."

"Teh apa yang kamu gunakan?"

"Mustika Ratu - Slimming Tea."

No comments:

Post a Comment