Pengikut Terbaik

Agar Suami Sayang

Agar Suami Sayang

Sebelum Senyum, Klik Ya

Pages

Tuesday, May 24, 2011

Pelancong China Dan Spielberg

Seorang pelancong China masuk ke dalam sebuah bar di Hawaii dan dia amat terperanjat kerana di dalamnya terdapat Steven Spielberg, pengarah filem yang ternama.

Sedang dia enak menikmati minumannya tiba-tiba beliau melihat pengarah filem tersebut meluru kepadanya dan melepaskan sebiji penumbuk.

Setelah bangun dari duduknya, beliau menjerit, "kenapa engkau tumbuk aku?"

Pengarah filem tersebut berkata, "itu sebagai balasan di atas pengeboman Pearl Harbour, datuk aku mati pada masa tu."

Pelancong China tersebut membantah, "aku bangsa Cina la, bodoh. Apa kena mengena dengan
Jepun pulak?"

Pengarah filem tadi membalas, "Jepun, Cina, Burma, Vietnam, kamu semua sama saja."

Keadaan kembali reda selepas itu. Setelah memesan sebotol beer lagi, lelaki Cina tadi terus meluru kepada pengarah filem dan memberi satu tumbukan yang padu.

"Apa pasal kau tumbuk aku pulak ni?," balas sang pengarah filem.

"Itu sebagai balasan kerana menenggelamkan Titanic, moyang aku ada dalam kapal itu dan mati," balas Cina tadi.

"Hey, budak. Titanic tenggelam pasal Iceberg la, bodoh," jerit sang pengarah lagi.

"Aaahh! Iceberg, Carlsberg, Spielberg, kamu semua sama saja."

No comments:

Post a Comment