Pengikut Terbaik

Agar Suami Sayang

Agar Suami Sayang

Sebelum Senyum, Klik Ya

Pages

Tuesday, February 14, 2012

Suami Menipu Isteri Dengan Menggunakan Dildo



Seorang suami selalu meminta lampu dimatikan setiap kali mereka berasmara. Suatu malam si isteri nekad menyalakan lampu ketika mereka sedang 'melakukannya'. Betapa terkejutnya si isteri melihat suaminya menggunakan dildo.

"Dasar lelaki keparat," teriak si isteri dengan marahnya. "Rupanya selama 'pergaulan' kita kau menipu aku ya. Dasar lelaki bapok."

"Okey! Okey! Aku memang membohongi kau selama ini," jawab si suami. "Tapi sekarang cuba kau jelaskan dari mana asalnya ketiga-tiga anak kita itu."






Mutiara Kata:
 Dari Abu Dzar r.a katanya: "Beberapa orang sahabat Nabi SAW pernah berkata kepada Baginda: "Kaum hartawan memperolehi pahala yang lebih banyak. Mereka solat seperti kami solat, puasa seperti kami puasa dan bersedekah dengan sisa harta mereka." Jawab Rasullah SAW: "Bukankah Allah telah menjadikan pelbagai macam cara untuk kamu bersedekah? Setiap kalimah tasbih adalah sedekah, setiap kalimah takbir adalah sedekah, setiap kalimah tahmid adalah sedekah, setiap kalimah tahlil adalah sedekah, amal makruf dan nahi mungkar (mengajak kepada kebaikan dan melarang kepada yang mungkar) adalah sedekah, bahkan pada kemaluanmu pun terdapat pula unsur sedekah." Mereka bertanya: "Kalau begitu, adakah kami mendapat pahala jika kami memuaskan nafsu syahwat kami?" Jawab Rasulullah SAW, "Jika kamu melakukannya dengan yang haram, tentunya kamu berdosa. Sebaliknya jika kamu melakukannya dengan yang halal, kamu mendapat pahala."   [Al-Bukhari]

No comments:

Post a Comment